mandag den 28. januar 2013

Disko Galla Award

Hej søde læsere.
Gallaaftenen i går forløb over al forventning! Vi var alt personale fra Crazy Daisy Randers, Skive og Brønderslev samt personalet fra Buddy Holly Hjørring - så vi var samlet en stor festlig flok :-) Efter vi havde set håndboldfinalen på storskærm blev det tid til pris-overrækning af "Årets Humør", "Årets Arbejdsindsats" samt "Årets Medarbejder" for alle byer. 
Efterfølgende stod resten af aftenen bare på den vildeste abefest på bedste NOX-manér. 
En fantastisk aften og nat med en masse smukke kollegaer!

Jeg selv, endte med at løbe af med prisen "Årets medarbejder på Crazy Daisy Randers 2012"
En pris, der udover den store ære, indeholdte en Bellevue Box med et gavekort for to til en storbyferie i Europa. En virkelig fin gave, som jeg allerede glæder mig helt vildt til at tage i brug!
 Kæmpe tak skal der lydes herfra :-)

Vores to konferenciers, Mark & Rasmus, som udover at styre ordet og i ny og næ fortælle dårlige jokes, også optrådte med en lidt anden fortolkning af sangen "New York, New York" - jeg var meget overrasket over min mands skjulte sangtalenter, der pludselig kom til syne. haha :o)
 Under festen troppede Joey Moe pludselig op på scenen og gav en fremragende koncert som en ekstra overraskelse. Ikke dårligt :-)

.. Og nårh ja, så fik vi selvfølgelig også en masse lækre retter mad :o)


Under festen blev der også taget en masse billeder af en dygtig fotograf, som jeg selvfølgelig også vil vise jer så snart de er kommet online :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar