lørdag den 20. december 2014

KYGO



Som nogen af Jer måske ved, var den norske DJ og musik producer KYGO på dansk jord i fredags, hvor han spillede to udsolgte koncerter. Jeg var så heldig at have fået en billet til Aarhus koncerten på Train i adventsgave af Mark :-)Det passede lige med at vi nåede at lande i Billund lufthavn, hjem forbi med kufferter, et hurtigt bad og noget andet tøj på og så afsted igen. Vi var meget trætte efter flyveturen og overvejede faktisk at blive hjemme, men så snart Kygo gik på scenen og stillede sig bag pulten fortrød jeg ikke et sekund. Det var virkelig en fed oplevelse!
Kygo's mange forskellige remix har været noget af det musik der er blevet spillet mest på repeat på min spotify playliste siden i sommers, så hans musik kan meget vel kaldes soundtracket til mit 2014. For mit (og mange, mange andres) vedkommende var det altså fedt at afslutte året med sådan en sej live optræden.

Hvis der skulle sidde nogen derude der endnu ikke har hørt hans musik, vil jeg på det varmeste anbefale Jer at lytte til nogen af hans numre. Den type musik kan jeg ikke andet end blive glad i låget af :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar