søndag den 7. december 2014

Some of my latest outfits

Jeg har lige samlet nogle af mine seneste outfits her fra bloggen. Hvilket/hvilke kan I bedst lide? I husker nok de fleste, men hvis I skulle have misset nogle af dem, kan i altid gå tilbage i arkiverne og finde dem frem igen :-) 
Jeg er pt. i gang med at pakke min kuffert, men hovedsagligt med sommertøj, for de seneste vejrmeldinger fra Miami er heldigvis meget lovende. Jeg forsøger virkelig at begrænse mig denne gang, for at have mest muligt plads med i kufferten på vej hjem. Har nemlig ikke købt en eneste julegave endnu, så det var min plan at gøre det derovre også. 
Senere i aften kommer mine søskende forbi til æbleskiver og hygge, så jeg må hellere få pakket færdig, så vi er klar til afgang.
Jeg håber at I alle har haft en hyggelig 2. søndag i advent med dem i holder af. 
Vi "tales" ved <3
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar