fredag den 12. december 2014

This place doesn't need a filter

Hej på bloggen. Jeg bliver vist lige nødt til at stikke hovedet ind forbi og lade høre fra mig :) 
Vi har været i Miami siden i mandags og dagene flyver decideret afsted. Af den grund har jeg slet ikke haft tankerne på bloggen, da jeg virkelig koncentrerer mig om at suge alt energien, det gode vejr og ikke mindst det gode selskab til mig. Det er virkelig med at indfange alt det gode, mens man har chancen og virkelig nyde det sådan helt dybt inde. Når solens stråler rammer mit ansigt får jeg helt kuldegysninger, fordi det føles så skønt at få varme ind i kroppen. Kan næsten ikke beskrive hvor godt det føles :-)

Vi har lejet en bil og har brugt de første dage på at drøne rundt til en masse forskellige malls og ordne julegave-indkøb og selvfølgelig en masse jule shopping til os selv. Vores dankort er rødglødende. Jeg har virkelig den perfekte shopping-partner-in-crime i Trine :D Vi gør et ihærdigt forsøg på at leve op til mit motto om, at det ikke giver nogen mening at blive den rigeste kvinde på kirkegården (chancerne er efterhånden heller ikke så store for at det bliver aktuelt). 

Udover alt vores shopping, træner vi naturligvis som vi plejer i Flamingo Fitness, soler ved poolen og spiser på nogle af alle de "forbudte" steder :D Jeg kan nævne i flæng: Cheesecake Factory, FiveGuys, TGI Fridays og Papa John's. Det er en sand fornøjelse at give slip og bare nyde det!

Vi har godt og vel en uges tid tilbage til at nyde alt hvad South Beach ellers har at byde på. Så måske tjekker jeg ind med lidt flere opdateringer. 
Ha' det dejligt!
/Emilie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar