mandag den 29. december 2014

Matchy Matchy

Jeg har vitterligt forelsket mig i denne her farve, burgundy eller bordeaux om man vil. Derfor har jeg både erhvervet mig en jakke og en lækker sweater i farven :-) Jakken er så hyggelig, at jeg tidligere i dag sad med den på indenfor, indtil jeg fik et noget undrende blik fra Mark som signalerede at nu var det altså på tide at tage den af igen.. 
Så ud i kulden med mig igen, så jeg slipper for folks mærkelige blikke - jeg skal bare have den jakke på! :D

 Faux Fur: Forver21 / Sweater: H&M / Jeans: Global Funk / 
Taske: Zara / Støvler: Forever21

4 kommentarer:

  1. Aaaaaalt for lækre billeder, sidder helt og savler smukke :)
    Og sikke en laber jakke! Den må jeg have fingrene i når eg flytter til London! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor er du sød Mathilde :-)
      Ja den er alt for lækker den jakke, og du kan helt sikkert finde den i den enorme Forever21 på Oxford Street!

      Hvornår rejser du og er det et helt semester eller hvordan? :-)
      Og rigtig godt nytår i øvrigt <3

      Slet
    2. Ja mon ikke de lige har en enkelt tilbage til mig ;)

      Jamen jeg rejser her d. 21 januar og skal være væk i et semester, så jeg er hjemme i DK igen til sommer :)
      Glæder mig sindssygt meget og er sikker på at det bliver alt for fedt :)
      Godt nytår til dig også <3

      Slet
    3. Ej hvor bliver det spændende for dig søde! Du har også bare altid være en rigtig London Girl :D
      Hvis ikke jeg ser dig inden, må du have en rigtig god tur og nyde alle oplevelserne der følger med!

      Stort knus til dig

      Slet