lørdag den 27. december 2014

Winter is right around the corner

Brrrr' hvor er det bare blevet koldt!
I går for jeg til julefrokost med min fars familie og sådan her så jeg ud. Jeg var mega tømmermændsramt og måtte flere gange kæmpe med at holde mig vågen mellem de mange lækre retter mad vi fik. - Tøsejulefrokosten 1. juledag gik jo, som forventet, helt amok, så jeg var temmelig presset dagen derpå. Familiejulefrokosten blev nu alligevel super hyggelig og så vandt jeg den fedeste gave i pakkelegen :D

Lige nu har jeg netop fået fri fra arbejde og skal videre til julefrokost med min mors familie om en lille time .. En bette lur ville egentlig være mere tiltrængt lige nu, så jeg glæder mig helt vildt til en fridag med selvforkælelse i morgen. 





Frakke: Forever21 / Trøje: Gestuz / Bukser: Forever21 / Taske: Aldo 
/ Støvler: Forever21 / Ur: Michael Kors / Armbånd: Redbird.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar