søndag den 21. oktober 2012

21.10.12


Nå, så er min efterårsferie snart ved at være ved vejs ende.
 Lad mig sige det sådan, at den ikke blev helt som forventet, men på den anden side havde jeg nok heller ikke fået sovet og slappet ligeså meget af, som hvis ikke jeg havde haft hold i nakken siden i tirsdags.. så jo det var vel egentlig godt nok for noget alligevel.

Det går den rigtige vej med nakken nu og jeg er sikker på at det er helt gone inden de næste par dage, så det er skønno :)
Trods lidt smerter røg jeg alligevel ud i en omgang cocktails med min veninde Trine i går aftes inden jeg skulle møde på arbejde ved midnat, det var hyggeligt som altid! 
I formiddags stod den på brunch med Trine & Maja - og nu vil jeg nyde resten af min søndag med min kæreste :-)



Kan I ha en dejlige søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar