fredag den 5. oktober 2012

Friday night

Jeg fik sparket min weekend godt i gang med en hård omgang træning sammen med min mand i fresh fitness. I dag var det mest af alt for at kunne smovse senere med god samvittighed, for min trænings motivation har været gemt lidt væk de seneste par dage.

 Her til aften tog vi så på Running Sushi og spiste os godt mætte sammen med vores gode venner Rasmus & Trine :) Efterfølgende tog vi alle i biffen og så Taken 2, som jeg aldeles godt kunne lide! Så vil bare lige smide en kort anbefaling, trods den måske var en anelse forudsigelig. Men hva' faen .. Jeg synes i hvert fald at den var så tilpas spændende, romantisk og nervepirrende på samme tid at jeg glemte alt om mine popcorn, og aldrig fik dem spist .. (det ku' tænkes at det faktum, at vi nærmest fik tømt samtlige tallerkner i sushi-restauranten, også spillede en rolle her) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar