torsdag den 25. oktober 2012

En heldig kartoffel

Jeg erfarede i går aftes at julen tilsyneladende falder tidligt i år. 
Da jeg ville ligge mig til at sove var der en hård pakke under min hovedpude. 
Marks første kommentar var, med et meget uskyldigt ansigtsudtryk: "Der må være nisser tilstede her i huset, for det der kender jeg ikke noget til" og straks var jeg klar over hvad der foregik! :P 
Under puden lå en fantastisk gave og ventede på mig: En splinter ny iPhone 5 i hvid. JUBII.Glæder mig sindsygt til at nørde med den!
Jeg må altså have gjort noget rigtigt, for han forkæler mig sandelig, gør han! Stadig ingen tvivl - jeg er i besiddelse af verdens bedste kæreste <3 Nogen gange er jeg altså den heldigste jeg kender.



.. Så jeg har en lille efterspørgsel til mine søde læsere: Kender I nogle webshops eller butikker der sælger idiot-sikrede covers til iphone 5? Altså covers der går ind over skærmen, så jeg ikke står med en smadret telefon inden der er gået en uge? :)
Det er virkelig en nødvendighed for mig, da jeg har tabt min nuværende iphone uendeligt mange gange, men uden der er sket noget som helst pga. det praktiske-men-ikke-særlig-trendy-cover den har. 
Det er da lykken at kunne tabe den ned af trapper fra 2. etage i fitnesscenteret, hvorefter man I slowmotion kan samle den op med hjertet siddende i halsen, og ånde lettet op når coveret igen har reddet lille tele :D hæhæ. 
Så tips modtages med kyshånd, så ny iphone kan forblive intakt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar