søndag den 7. oktober 2012

We had a sick night bitches

Den årlige Daisy Damefrokost, som traditions tro samler cirka 100 af byens mest festglade tøsebørn, fandt sted på vores kære disko i går. Heller ikke denne gang gik det stille for sig. Temaet i år var "Magic Mike" og jeg skal love for at vores tjenere havde gjort sig umage for at leve op til de høje forventninger fra det kvindlige publikum! :)

Mine dejlige piger og jeg gik all-in og som sædvanlig sidder jeg her dagen efter og er total kvæstet og kørt over, men har en masse sjove historier og episoder fra i går, der kan grines lidt af. 
 - Og heldigvis hjælper min søde mand til, med at pleje mine tømmermænd, så det er ikke så galt :)


Når jeg lige får taget mig sammen, 
smider jeg nok nogle flere billeder ind, 
så stay tuned søde læsere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar