tirsdag den 23. oktober 2012

DIY: Vitrine skab


Det er efterhånden noget tid siden nu, men synes alligevel lige jeg ville vise jer mit seneste handy-projekt.. :-) 

Jeg havde forelsket mig i et hvidt, vitrine skab i træ som ville være perfekt ind til vores spisestue. Det eneste, men også ret betydelige problem var bare, at den venlige dame i butikken forlangte 2.800 kr. for det, hvilket mit budget ikke lige kunne følge med på. Så jeg besluttede at gøre det selv..


.. Så jeg trippede en tur i den nærmeste genbrugs og fandt heldigt nok et fint lille skab til en pris på sølle 75 kr. Kæmpe WIN og glad for ikke at have spenderet en hulens masse knaster på et "færdigt" skab, når nu det fandtes så billigt. Efter at have slæbt det hjem gennem byen i silende regn fattede jeg en pensel og malede det hvidt. To gange.

Derefter købte jeg to lyseblå porcelæns knopper fra Anne Black. (75 kr. stykket i decorate shop)


.. Og voila! Det færdige resultat :) 
Jeg er godt tilfreds i forhold til det billige udgangspunkt.



 Hvad synes I om det?

2 kommentarer: