fredag den 26. oktober 2012

It's FRIDAY


Hej sweeties..  Endelig er det weekend, så I får lige en lille fredagsupdate fra mig. 
Skolen og træningen er overstået og jeg er igen gået lidt i hausfrau-mode og har gang i endnu en omgang hjemmebag. Løfter sløret for hvad det er inden længe.
Vejret er virkelig bidende koldt i dag, så jeg er hoppet i min søsters lækre strik fra h&m, som jeg sneg med hjem da jeg var ude at spise hos min mor tidligere på ugen :)
Jeg synes det er lidt komisk når facebook pludselig forvandles til et meteorologisk institut så snart der falder lidt sne udenfor! Trods det ikke var meget sne der faldt her i Randers i går aftes, skal jeg da ikke lægge skjul på at jeg også synes det var lidt hyggeligt/romantisk og tvang nærmest Mark til at rejse sig fra sofaen for at kigge ud af vinduet og ud mod gadelygterne. Han var dog knapt så begejstret som jeg var. hæhæ. 

Min aften skal foregå i mentalt selskab med Mr. Grey & Ana, stearinlys og tæpper inden det går løs på vores disko i nat. Specktors (dem med lågsus-sangen) indtager scenen live foran mere en 1000 festglade mennesker på daisy i aften, så det skal nok blive vildt!! :P Måske kigger du forbi?

God weekend folks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar