mandag den 21. maj 2012

NOX CAMP 2012

JEG HAR GÅET PÅ GLØDENDE KUL!! :D
I går, søndag var jeg med mine kære kollegaer og omkring 160 diskotekspersonale fra andre byer til NOX camp i Viborg. Til dem der ikke ved hvad NOX network er, kan jeg lige hurtigt oplyse at det er selve foreningen bag diverse Crazy Daisy og Buddy Holly etc. :o)

Vi tog bussen fra Rds. til Viborg kl. 8.30. Jeg havde en barvagt lørdag nat og fik dermed kun en lille times søvn, inden en dag i skoven fra kl. 10-23 kunne begynde .. Pyhaa!

Selve meningen med denne camp var kort sagt teambuilding og præstation i pressede situationer. Vi blev delt ud i grupper, med en masse nye mennesker som vi ikke kendte i forvejen. For nogen var det vel lidt en udfordring i sig selv, at skulle være 7 timer i skoven med 10 mennesker man ikke før havde mødt. Vi var på stjerneløb, hvor vi skulle nå ud til i alt 20 poster, hvor der var udfordringer og udover det løse nogle forskellige opgaver. Det var alt fra bueskydning, pusterør, paintball, klatring, kassestabling, sejlads og meget andet. Alle nogle rigtig fede og udfordrende ting. Til sidst på aftenen sendte vi rislamper med noter til himmels og til aller sidst gik vi med bare tær på glødende kul, som også var en virkelig sej oplevelse :D  
Vejret var jo heldigvis i top hele dagen, så bedre kunne det ikke ha' været :D
Jeg fik taget lidt billeder i løbet af dagen, de kommer her :-)

Klatring.

Mig på klatremuren :-)

Kassestabling.

Koncentration ...

Teamwork :o)

Ved kasse nr. 18 kunne balancen ikke mere :)

Med kompas rundt i skoven for at lede efter poster :-)


Hold nr. 7 :P



Mark forsøger at sende en rislampe til vejrs :-)

FIRE-WALK :D


Tak til alle mine seje kollager, de seje ledere og instruktøre og alle de andre der deltog i går. Jeg havde en outstanding dag! :o)
Nu vil jeg ud at nyde det gode vejr, so long guys ..








Ingen kommentarer:

Send en kommentar