mandag den 12. november 2012

12.11.12

Godformiddag søde læsere. Weekenden er ovre og starten på en ny uge er skudt i gang. Jeg fik afleveret min eksamensopgave i fredags og skal bruge denne uge på at forberede mig til den mundtlige eksamen næste mandag. Det var en utrolig lettelse at få opgaven ud af verden og tanken om at der ikke at lang tid tilbage af skolen nu gør mig sindsygt glad! 
Efter afleveringen af opgaven i fredags tog jeg til frisør, men var ærlig talt ikke synderligt tilfreds med resultatet. Det irriterer mig at skulle bruge tid på det igen, når man i forvejen har nok at se til lige pt.. Men hva' faen, mon ikke hun kan rette op på det en dag i ugen :) 
Fredag og lørdag nat var jeg på arbejde, så alt tiden der i mellem er blevet brugt på at kysse på min mand, så bloggen er af den grund lige blevet overset lidt - håber det går :)

Senere i dag skal jeg mødes med min veninde Nanna, hvor vi skal hygge og udveksle rejse-tips, men inden da skal der bl.a. trænes, laves en powerpoint præsentation til eksamen og en masse andre småting.
God dag til alle!


Billedet er taget for et år siden, da jeg var en lille blondi som i jo nok kan se ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar