mandag den 26. november 2012

NOX Christmas Party

Lidt billeder fra søndagens NOX Christmas Party. Festen blev afholdt for over 1300 nox-medarbejdere på crazy daisy i Herning - og det gik virkelig vildt for sig!
Anne, Camilla, Trine og jeg var klædt ud som søde rensdyr :)

Fjollerier med Trinepigen :o)

Sammen med min skønne mand, der gav den gas som en yndig afro Lucia-brud :o)

Camilla & Jeg


 Med de smukke piger, Trine, Mie & Camilla på disko i Randers inden vi tog afsted :)



Michelle, Kasper & Jeg ready to party! :o)

Johnson & USO live on stage :o)


Rensdyrene samlet til noget der minder mere om en form for "knaver-pose" end en egentlig rensdyr stilling .. haha! <3

Tak til de bedste kollegaer for endnu en formidabel aften og nat, der resulterede i en rimelig smadret krop i dag :o) 
Heldigvis virker cardio-træning altid som den perfekte tømmermænds-kur, så da Lucia-bruden og jeg fik slæbt os ned at træne, gik det hele over :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar