tirsdag den 20. november 2012

Lækkert hår hos 5th avenue

Hej med jer :-)

Jeg kommer lige fra min frisør, og hvor er det bare skønt at kunne starte dagen med at slappe af i frisørstolen, læne sig tilbage og vide at man er i gode hænder. 
I dag fik jeg en anelse flere reflekser lagt i bunden for at camuflere mine egne lyse lokker, og det lykkedes rigtig godt. (Det er selvfølgelig lidt svært at se, når jeg har min fine nye hat på, men lækkert blev det i hvert fald). Desuden fik jeg igen i dag en rigtig lækker hårkur i efter farvningen for at beskytte håret og holde på farven. Joan og pigerne i salonen er super dygtige og gør et godt stykke arbejde for at kunden går derfra tilfreds og med en følelse af velvære. Så tusind tak for den gode behandling! :)


Leopard-huen kan købes i H&M og læderjakken er fra TopShop


Prøv i øvrigt den økologiske æblemost de servere, den smager intet mindre en himmelsk :)

Et anbefalelsesværdigt besøg!

Book en tid på telefon 86423174 eller i salonen i Borgergade 3, 8900 Randers. 
www.5thavenue.dk

2 kommentarer:

  1. Hej Emilie.

    Jeg er fast læser af din blog, og vil bare lige komme med et forslag :-) Måske du kunne skrive lidt mere om, hvor dine ting er købt / er fra? Du har så mange fine ting nemlig. Fx. den leopard hat du har på i dag.

    Mvh. Maja :o)

    SvarSlet
  2. Hej Maja :-)
    Det kan du tro jeg vil, leopard-huen kan købes i H&M :-)

    Knus

    SvarSlet