onsdag den 5. december 2012

Jaaaij


Jeg har simpelthen lige haft den mest optimale afrundring på en, i forvejen, helt forrygende dag! :) 
Var til personalemøde med det dejlige diskocrew og denne gang fik jeg for anden gang, titlen som Månedens Medarbejder - måske vil nogen tænke at det ikke er noget særligt, men for mig betyder det enormt meget. Jeg er totalt beæret over at modtage den ros fra mine kollegaer, dels fordi jeg arbejder sammen med så mange fede personligheder der også har gjort sig fortjent til titlen, men også fordi det er vildt motiverende for mig, når hårdt arbejde bliver værdsat :O)
Så jeg er meget glad og stolt her til aften og glæder mig til at jeg kan invitere Mark på en klassisk "middag-og-bio-date" en af de kommende dage. <3

p.s. fik I set den fremragende afslutning på Desperate Housewives? Vil ærligt erkende at jeg kneb en tåre eller to. Og er i øvrigt sindsygt nysgerrig efter hvad den nye dame gemte i kassen, æææhj altså ...
Men i hvert fald en god afslutning på en af mine favorit serier!

   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar