lørdag den 1. december 2012

Christmas mood

Godmorgen søde læsere. Okay, er godt klar over at klokken for længst har passeret tolv, men jeg er altså lige stået op :-) 
- Og så er jeg bare hamrende glad i dag!

Trods træthed efter en 10 timers lang nattevagt i går, var det med et kæmpe smil klistret til fjæset at jeg gik hjem fra job tidligt i morges, for julelysene var blevet tændt i hele byen og skinnede hele vejen hjem. Det var SÅ hyggeligt! <3  

 - og normalt forbander jeg byens musikorkester langt væk, og specielt efter en sen nattevagt lørdag formiddag - men i morges, var det simpelthen så hyggeligt da de gik forbi mit vindue og spillede glade julemelodier og der samtidig lå lidt sne på byens tage :o)

 Nu sidder jeg her i sofaen og nyder lidt morgenmad mens stearinlysene brænder og om lidt starter der en god film .. Mmh, så mangler jeg bare at Mark skal stå op, han var nemlig også på job i nat :) Måske skal jeg finde lidt julepynt frem senere i dag.

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig 1. december :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar