lørdag den 29. december 2012

Ny skønheds favorit

For en uges tid siden prøvede jeg et nyt skincare produkt fra JorgObé, nemlig the original black peel off mask. Den røg direkte ind på hylden med de andre favoritter og jeg bestilte straks et par stykker hjem til mig selv fra nettet :)

Masken skal sidde på i 25-30 minutter til den er helt tør og ansigtet knapt kan bevæges. Derefter pilles masken af og ansigtet skylles grundigt i lunt vand. Jeg slutter af med en god rense gelé og fugtigheds creme og .. voila! It's done!

Masken fjerner urenheder ved simpelthen at "suge" skidt og fedt ud af huden og efterlader en silkeblød hud. Jeg var ovenud imponeret over resultatet allerede første gang. 

Det koster 198 kr. for 100 ml. hvilket rækker til mellem 20-25 ansigtsmasker, afhængig af om du bruger den i hele ansigtet eller kun udsatte områder som eks. t-zonen.

Masken forhandles bl.a. på www.jorgobe.dk her


Tip:
- Jeg vil anbefale at man bruger masken inden sengetid og altså ikke en time inden man skal ud af døren til den helt store nytårsfest, da huden godt kan blive lidt rød efter brug. 
- Sørg for at påføre et solidt lag, ellers kan det være          temmelig smertefuldt at trække masken af igen.
- Jeg påfører kun masken i t-zonen (pande, næse og hage), som er mine største problemområder.


En stor anbefaling fra mig til jer :-)

2 kommentarer:

  1. Hvilke andre hud/hår produkter bruger du? Hvad er dine favoritter ??

    SvarSlet
  2. I november mdr. lavede jeg et indlæg under titlen "my skin loves" som du kan finde i mit arkiv ude i højre side. Der kan du se nogle af mine favorit produkter til huden, men jeg vil med glæde dele hvilke andre produkter jeg bruger eks. til håret :) Hilsen E

    SvarSlet