lørdag den 29. juni 2013

Lørdag i studenterugen



Hej bloggen.
Så er vi nået til lørdag i studenterugen, hvilket er lig med vild fest for de flestes vedkommende. Og tillykke til alle de nye studenter i øvrigt! :D Jeg håber at I har haft en fantastisk uge og er klar til at give den ekstra gas denne sidste aften. Jeg glæder mig til at skænke flotte drinks og dele kærlighed ud over baren på daisy i nat til alle de smukke studenter og hvem der ellers får sneget sig ned på danse-slottet til en god aften :D

Her til aften har min veninde Maja og jeg været på Skovbakken og høre Rasmus Seebach og Burhan G. 
Det var sjooov :-P
Go' lørdag - Vi ses i hegnet!

2 kommentarer:

  1. Hej Emilie. Vil du ikke lave kategorier på din blog? Jeg leder efter nogle af dine opskrifter, men fordi dine overskrifter er så kreative, tog det mig faktisk 30 min. at finde den :-)

    SvarSlet
  2. Øv er ked af at du måtte bruge så lang tid på at lede og godt du fandt den til sidst ikke mindst ;-)
    Men jo, jeg er faktisk allerede i gang med at få det fikset, så det bliver lidt lettere at navigere rundt herinde.

    Vh. Emilie

    SvarSlet