torsdag den 13. juni 2013

Tre ting jeg brækker mig over

Okay, måske ikke lige den mest inspirerende titel jeg kunne finde på til dette indlæg. Men det skal i bund og grund også bare handle om et par ting jeg simpelthen ikke kan forstå. Måske er I dybt uenige eller også vil I kunne give mig lidt medhold i en enkelt eller to af tingene - we'll see :-)


Nummer 1 på listen over ting jeg kan brække mig over lige nu er chatsiden Victoria Milan og deres usmagelige radiospots der pt. overfuser diverse radiokanaler og opfordre gifte og samboende til at få sig en affære, hvis forholdet skrænter.. Hånden på hjertet, kan nogen fortælle mig hvad dette skulle gøre godt for? De syge mennesker påstår at dette er et godt alternativ til en eventuel skilsmisse, men jeg vil mene at man i stedet burde være ærlig over for sig selv og sin partner. I fare for at komme til at lyde som den helt store parforholds-ekspert, vil jeg mene at hvis man har indset at der ikke kan sparkes liv i gnisten igen, er det måske i virkeligheden en bedre idé at stoppe mens legen er god frem for at svigte sin partner og eventuelt involverede børn. Efter min mening er det da et tegn på voldsom svigt, hvis der udvises så stor en portion mistillid, at den ene eller anden part fyrrer op for en hemmelig affære. Personligt ville jeg næppe være tilfreds. I min verden giver det bare absolut ingen mening at handle på den måde, i stedet for at få løst parforholdets problemer på almindelig vis. Desuden kan jeg, som skilsmissebarn, heller ikke undgå at tænke på alle de familier der splittes af grunde som netop disse, hvis det opdages. Det er sgu trist at tænke på. 

(Jeg må hellere lige for en god ordens skyld pointere at det ikke er af årsager som disse at mine forældre gik fra hinanden i sin tid, men efter at jeg, som så mange andre, har oplevet hvordan det føles når familier splittes op i to, synes jeg blot dette er dybt usmageligt at opfordre til, når man ved hvad det kan medføre)



. . .


På 2. pladsen over ting der giver mig kvalme ligger programmet på tv2 kaldet Krop Umulig. Har I nogensinde set det? Hver gang jeg tilfældigvis zapper forbi dette program får jeg et close-up billede af svampeinfekserede tånegle eller en gammel mands beskidte anus slynget lige direkte op i masken! Hvad skal vi se på det for?! Hvad fanden er meningen.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om der rent faktisk er mennesker der ude der finder disse vamle emner interessante at se på meget nært hold eller er det mon kun mig der er sart på det område? - og hvilket menneske har dog i grunden lyst til at udstille så pinlige lidelser for åben skærm? Det er virkelig grumt og jeg kan ikke undgå at få opkast-fornemmelser og gemme mit ansigt hvis jeg har forsøgt at se det mere end 10 sekunder.
Det er nok noget af det mest modbydelige jeg længe har set. Gudskelov for at jeg heldigvis bare kan skifte kanal ;-)

. . . 


Det 3. og sidste punkt på min liste i dag er lidt mere kort og simpelt end de to foregående. På nummer 3 udfyldes pladsen af folk der ikke kan/vil erkende egne fejl, og ikke besidder nogen som helst form for selvindsigt eller empati. Den type mennesker bringer vitterligt mit pis i kog! Jeg synes de burde skamme sig noget så grusomt.

. . . 


Pyha! Dejligt at få lettet mit hjerte for denne utrolig tunge byrde, hahah :D Lad mig endelig høre hvis der er nogen eller noget der kan give jer ørle-fornemmelser på samme måde, det kunne være skægt at høre :o)


God torsdag aften!

9 kommentarer:

  1. Er HELT enig med dig, især med den der dating side (!) Første gang jeg hørte den i fjernsynet tænkte jeg bare HVAD?! Hvem vil dog gøre sådan noget? Altså, dagens Danmark, seriøst! :-D

    SvarSlet
  2. Ja det er jo helt vanvittigt! Skræmmende at sådan noget er acceptabelt i det danske samfund :O

    SvarSlet
  3. Jeg hørte det lige i radioen igen igår. Tænker også bare på hvad det er for noget vores børn kommer til at vokse op i.. Det er til at brække sig over!

    SvarSlet
  4. jeg elsker at se krop umulig, hahaha!

    SvarSlet
  5. hahaha, hvor skægt - jeg får virkelig dårlig dårlige nerver af at se det! :-D

    SvarSlet
  6. jeg synes det er helt vildt spænende!! Men jeg har tænkt på vil du ikke please lave et indlæg med alle dine solbriller? :)

    SvarSlet
  7. Kunne virkelig ikke være mere enig i forhold til alle tingene!
    Og angående det der Victoria Milan, så forstår jeg ikke hvordan nogle mennesker med god samvittighed, kan tjene penge på at ødelægge andre folks forhold! Synes virkelig det er langt ude!

    SvarSlet
  8. Anonym: haha, der skal også være plads til forskellighed :o) jeg kan sagtens lige smide et indlæg op af mine solbriller, hvis du gerne vil se dem :-)

    SvarSlet
  9. Anonym: Du har fuldstændig ret. Det er simpelthen usmageligt! :-/

    SvarSlet