fredag den 24. maj 2013

Inspiration til hjemmet


Da en sød læser bad mig om lidt tips til hvordan hun kunne indrette sin lejlighed i forhold til vægdekoration og pynt, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne vise lidt flere billeder af vores eget hjem for bedst at illustrere hvad jeg godt kan li' :-)
Beklager i øvrigt for kvaliteten af billederne, det gik lidt stærkt med kameraet på min telefon.


Noget der irritere mig lidt er at jeg både er vild med friske og glade farver, men også er rigtig glad for hvide og lyse toner. Specielt lysblå som er min yndlingsfarve. Derfor har vi flest farver i dagligstuen og mere neddæmpede toner i spisestuen.
De to farverige billeder i stuen har jeg selv malet :-)


I vores køkken, må guderne vide hvorfor, den gennemgående farve endte med at være rød. Det er nemlig ikke en farve jeg normalt er specielt tosset med i forhold til boligindretning. Men det er vel ganske okay alligevel :-)

I gangen har jeg en stor wall-sticker og på badeværelset går jeg ikke så meget op i pynt, så der har jeg bare et lille Poul Pava maleri og lidt blomster :-)Der skal jo gerne være plads til at brede sig lidt med diverse makeup og ting og sager.


Det var lidt billeder fra mig. Jeg håber at det kan bruges som inspiration og kom endelig med nogle inputs omkring hvad i mener om min form for boligindretning :-)



21 kommentarer:

  1. Skønt at høre, tusind tak :-D

    SvarSlet
  2. Fine billeder. vVor er kalenderen i køkkenet fra?

    SvarSlet
  3. Tak skal du have, kalenderen er fra Ferm Living :-)

    SvarSlet
  4. Fedt!!!!
    Hvor er din fine lampe på det første billede fra?
    og hvor er hylderne som hænger ved din sofa fra?

    Tak på forhånd! :)

    SvarSlet
  5. Super fint.
    Hvor er den hvide hylde fra på billede 6?

    SvarSlet
  6. Anonym; Den hvide lampe i stuen er af mærket Santa & Cole og hylderne er vist nok bare fra Ikea :-)

    SvarSlet
  7. Anonym:

    Tallerken hylden på billede 6 er bare en gammel sag, jeg desværre ikke husker hvor er fra :-(

    Vh. Emilie

    SvarSlet
  8. Tak for et godt indlæg Emilie! :) Det var bestemt lige så inspirerende, som jeg havde håbet på!

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  9. Dejligt at høre Kathrine, det var så lidt :-)

    Knus fra Emilie

    SvarSlet
  10. Hej Emilie :)

    Hvad har du klistret din wall sticker op på? Jeg er selv i gang med at indrette ny bolig, og jeg kan ikke finde ud af, hvilket spisebord & spisestole jeg skal have. Hvad har du selv og har du gode ideer? :)

    FANTASTISK BLOG - TAK :)

    SvarSlet
  11. Hej :-)
    Wallstickeren har jeg klistret op på en spånplade som jeg fik speciallavet i Silvan, så kaldeneren således er mere mobil hvis jeg skulle få lyst til at flytte på den :)

    Vi har bare et hvidt bord med hvide stole til, ikke noget særligt, men jeg kan da godt føje et billede af det til dette indlæg hvis du gerne vil se det? :)

    Vh. Emilie

    SvarSlet
  12. Hvad koster sådan en?

    Tak, det vil jeg super gerne :)

    SvarSlet
  13. Jeg mener ikke at jeg slap mere end 100 kr. for pladen - men jeg har faktisk en ekstra magen til liggende hvis det skulle have interesse :-)

    Billedet af spisebord og stole er tilføjet nu.

    Vh. Emilie

    SvarSlet
  14. Elsker det!! Hvor har du købt pynte-stigen? den er super flot! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have :-)

      Stigen har jeg købt i en brugskunst butik i Søndervig der hedder In and Out.
      Jeg har tidligere set at man kunne få noget lignende i Ilva.

      Hilsen Emilie

      Slet
  15. Hej :)

    Jeg faldt lige over dit indlæg. Jeg har selv en wall sticker kalender noget i stil med din, som jeg aldrig har fået hængt op. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor tyk din spånplade er samt om du selv har malet den hvid?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig :-)

      Jeg tror pladen er omkring 4 mm. og den var blank og hvid på den ene side, da jeg købte den, så jeg har ikke selv skulle male noget :-)

      Hilsen Emilie

      Slet
  16. Super flot indretning. Hvis du er vild med indretning, så skal man prøve at besøge Vendelbo Design, her kan man hurtig finde mere inspiration til hjemmet.
    VH. Steen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Steen

      Tak skal du have :)
      Jeg har lige kigget forbi og kan se at der i hvert fald er nogle rigtig fine wall stickers på hjemmesiden.

      God aften :)

      Venlig hilsen Emilie

      Slet