onsdag den 25. juni 2014

En lille opdatering: Personlig træning


Som jeg tidligere har fortalt lidt om herinde, har jeg i tre måneder været under kyndig vejledning med personlig træner Thomas Asp (@thomasaspdk) i Fitness Studiet, Randers. De tre måneders forløb med tre ugentlige træningspas med Thomas, trofast stående ved min side, er nu slut og jeg kan se tilbage på en tid, der har lært mig utrolig meget. 

Jeg er blevet både fysisk og psykisk udfordret i træningscenteret såvel som i køkkenet, og jeg har fået et indblik i en helt anden måde at træne og spise på, end hvad jeg førhen har været vant til. Det er så fedt at blive introduceret for nye forskellige metoder, som jeg nu kan koble sammen på kryds og tværs. 

 Under forløbet har jeg øget min muskelmasse og jeg er samtidig blevet stærkere i stort set alle øvelser, hvilket var mit mål til at begynde med. Samtidig har jeg fået et større kendskab til vigtigheden af god teknik, hvilket jeg stadig arbejder hårdt med, da dette jo er en faktor der altid kan forbedres :)

Så alt i alt, har det været en god lille "trænings-rejse" og nu gælder det bare om at holde motivationen oppe, da jeg nu selv skal svinge pisken igen - jeg tvivler dog på at det bliver et problem!
Wish me luck! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar