søndag den 1. marts 2015

A Big Birthday Bun

Igår aftes fejrede jeg fødselsdags - og udlærtsfest for mine veninder. Vi havde sådan en hyggelig aften, som jeg også smider lidt billeder op fra inden længe.

 I mangel på min egen kreativitet hvad angår hår, tog jeg forbi min søde frisør, Özge i Coiffure Diamond, for at blive shinet lidt op. Jeg gav hende frit spil til at lave en anderledes frisure end hvad jeg plejer at have og i løbet af ingen tid, havde hun kreeret denne her ultra fine knold. Det var virkelig en flot og sofistikeret opsætning som jeg også sagtens ville kunne bruge til en gallafest, et bryllup eller en anden større festlig begivenhed. 
Thumps up og kæmpe tak til Coifurre Diamond for at redde mig fra en hårkrise på en ellers ret presset dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar