fredag den 27. februar 2015

Fredags Flad

Hej bloggen, lige en kort opdatering herfra. Jeg er næsten lige kommet hjem efter en lang dag på job og har smidt mig på sofaen. Jeg er helt flad og energiforladt, og skal vist lige bruge aftenen på at lade op til en travl weekend. 
Både lørdag og søndag er der nemlig Åbent Hus i Fitness Studiet, hvor jeg skal være med til at præsentere to af vores nye seje hold på holdplanen "Bikini-Klar" og "Kettlebell Workout". Det bliver super spændende og jeg glæder mig rigtig meget. Efter holdene afholder vores personlige træner og kostvejleder, Gitte Johansen et foredrag om kost, som er gratis at høre. Det skal jeg også selv med til. Foredraget starter lørdag kl. 11.00, og I er mere end velkommen til at komme forbi, hvis I bor i Randers eller omegn :-) (Østergrave 4, 8900 Randers)

Lørdag aften får jeg veninderne på besøg, så eftermiddagen skal bruges på madlavning og forberedelser. 
Når jeg er færdig med at undervise søndag morgen skal pigerne og jeg til Shoppe - og modemekka på Randers Real skole, hvor vi sælger ud af vores garderober. Så kom frisk, hvis I vil have muligheden for at købe fra min eller nogle af de mere end 60 andre stande.

God weekend til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar