søndag den 19. februar 2012

FØDSELSDAG :-)

Twenty years old!
Jep, det er i dag. D. 19. februar 2012 at mit vilde liv som ustyrlig-teenage-tøs for alvor slutter! ...

Eller er det? .. Næh det tror jeg næppe. Først nu kan jeg mærke at livet tager en ordentlig start. Det glæder mig at blive ældre og det glæder mig endnu mere at jeg har kunne tilbringe min 20 års fødselsdag under disse varme himmelstrøg i Thailand sammen med min elskede kæreste - og aller bedste ven. Min dag har været gennemført i orden og lige præcis som jeg havde ønsket mig. Intet mindre. 

Her er lige nogle billeder fra min store dag:
 
Tidligt i morges blev jeg vækket til lyden af fødselsdagssang, synet af et hotelværelse overdynget med farverige balloner samt denne alt for søde og kreative "fødselsdags-kage"! Jeg var færdig af grin! Det var nok noget af det sødeste. Når det er helt umuligt at skaffe en lagkage er et baguette flute vel lige så godt ;-D -Det ene lys der stadig brænder illustrerer fint at jeg KUN HAR EN KÆRESTE!

Min begejstring over dette stykke brød og alle de fine balloner ville ingen ende tage :) 

Hygge-nygge :-)

Putter med alle de fine balloner og min muus :-)

I love it! Det er fu*king priceless det der! :D

Lækker morgenmadsbuffet med scrambled eggs, french toast, croissant, frisk frugt og juice - lige som jeg aller helst vil have det! :D

Backpacker-birthday! :D

Tid til stranden :-)

Et skønt fødselsdagskort fra en kær veninde hjemme i DK! Masser af kærlighed til dig Sahra <3

Strawberry-shake! Mmmhh ...

Sikke en fornøjelse at se solen skinne fra en blå himmel på ens fødselsdag - hvad mere kan man så ønske sig? :)

Efter en lang dag på stranden inkl. en varm løbetur blev det tid til afslapning og selvforkælelse i form af en times full body oil massage.. NØJ det var lækkert!



Miniature banan muffin :o)


Efter dejligt aftensmåltid - glad og tilfreds fødselar :-)

Dagens mand i skysovs! <3 Han har sørget for at gøre min dag lige lige præcis som jeg kunne tænke mig den skulle være - morgen, middag og aften - vi har hygget os og er blevet forkælet og jeg har fået den aller bedste fødselsdagsgave, som jeg glæder mig sindsygt til at tage hul på inden længe. Tusind tusind tak, Jeg elsker dig skat!                         
-Jeg håber at alle I der læser med også har haft en dejlig dag og at solen også har kigget frem hjemme i Danmark! Mange hilsner fra mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar