fredag den 20. juli 2012

Grøn Koncert 2012

 Dagen i går tilbragte jeg med fire skønne piger, Trine, Maja, Nanna og Karoline. 
Vi startede dagen ud med en fabelagtig hjemmelavet brunch ..



 ...

Derefter begav vi os mod festpladsen ved Grøn Koncert iført gummistøvler og højt humør :D

Alphabeat on stage :)


Den dejlige Nans :))

AMOK!!
Party-people!!


Burhan G & Ankerstjerne

Karoline & Maja
Trine & jeg, haha.
Labre ladies <3

Camping-mode :)

L.O.C
De fem på færde :D
Det var en kanon god dag, der sluttede af med pandekage-hygge og for mit vedkommende endnu en sjov nat bag baren med bl.a. USO på scenen på vores kære disko :)

Klokken er 07 og jeg ligger nu og venter på min mand, der også har arbejdet i nat, kommer hjem og putter :) 
Sov godt! 

E.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar