torsdag den 19. juli 2012

Jeg er i god form - altså kageform



Klokken er lige nu halv fire og jeg har endnu ikke været udenfor en dør..
Chiller bare inde i dag, mens det buldrer og brager udenfor. 
Mon sommeren overhovedet har tænkt sig at kigge forbi DK i år? ..

Min kære mand er kommet hjem fra tandlægen med en visdomstand mindre i dag, og har derfor brug for lidt pleje og omsorg den lille stakkel :( 
Jeg har selv to forfærdelige visdomstænder på størrelse med golfbolde (føles det som om) der er i gang med at bane sig vej frem i lyset. En i hver side - ikke nogen synderlig rar følelse..


Så derfor ... SKAL VI HA KAGE! (igen)
Vi har virkelig været slemme på kagefronten i denne her uge. Men nu gør vi det altså igen. Dog er det snydekagen fra æsken, hvor der kun skal tilsættes lidt vand - men den er altså ligeså god som hjemmelavet vil jeg påstå :D
Gad godt at kunne sende jer et link, så I ku dufte drømmekagen :O) hihi..


Håber min tandløse patient kan holde fingrene fra den til i aften, når min moster og kusiner kommer og besøger os :)
Jeg suser netop nu til SegWorld i Århus sammen med min far og søskende - glæder mig, det har jeg nemlig aldrig prøvet før :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar