mandag den 30. juli 2012

Regnvejrs-date med en hot babe


Har haft en hyggelig eftermiddag med min dejlige veninde. Er nu hjemme på sofaen med OL i fjerneren.

På forhånd undskyld, jeg bliver simpelthen bare nødt til at komme ud med et mindre vredesudbrud her på bloggen. Det er nu fjerde gang i dag, at jeg bliver decideret forstyrret af min klaver-entusiast af en overbo. Han eller hun, som efter min vurdering af hvor langsom melodierne spilles, må være pensioneret, slår konstant på de skide tangenter og det piner mig inderligt
Jo jo, klaverspil er da dejligt, hvis man er ude at spise, til en koncert eller lignende, men sgu da ikke hjemme i privaten twentyfourseven!! Lige som en melodi er slut og jeg ånder lettet op, begynder sinken kraftedme igen. Hvor er det anstrengende og jeg har snart fået nok, men vil nødig spolere nabofreden ved at banke på deroppe som en eller anden sur mokke. Men christ hvor er det altså ulideligt... 
Nå, nok surt opstød for i dag - måtte bare ud med det!! ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar