tirsdag den 3. december 2013

Om julepynt og traditioner

Jeg ville ønske at jeg kunne prale af at nedenstående minimalistiske billeder var af julepynten i mit eget hjem. Men det kan jeg desværre ikke. 
Jeg er helt tosset med de store fine stjerne-ophæng og den enkelte stil. Personligt er jeg ikke så vild med kravlenisser og for meget tingel-tangel. 
Da jeg forleden dag pakkede min lille julekasse frem, var der vitterligt ikke noget af det jeg havde lyst til at hænge op. Så lige nu overvejer jeg lidt om det er noget jeg gider at gå ud og investere i på ny eller ej.. Billederne nedenfor ser jo super hyggelige og indbydende ud selvom det ikke er helt så traditionelt.

Jeg er vokset op med masser af fint julepynt i mine barndomshjem, så måske føler jeg bare at jeg ligesom har "nok" hos mine forældre og bedsteforældre og derfor helst vil holde mit eget hjem så enkelt så muligt.
Kan I bedst lide gammelt og traditionelt julepynt eller er i også mest til det moderne julepynt i jeres hjem? :)

Billederne er venligst lånt fra decorateshop.com

2 kommentarer:

  1. Er uden tvivl mest til det moderne - du er velkommen til at hoppe forbi min blog og se et par (billige) bud på, hvordan der kan pyntes op i den moderne stil: http://hrogfrudk.blogspot.dk/2013/12/value-for-money.html http://hrogfrudk.blogspot.dk/2013/12/jul-pa-allehelgensgade.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg nok også i sidste ende.
      Mange tak, jeg hopper lige en tur forbi og kigger :-)

      Hilsen Emilie

      Slet