tirsdag den 28. januar 2014

På skolebænken



Hello derude :-)

Denne uge er jeg igen på skolebænken på Aarhus Købmandsskole. Dette forløb omhandler "Personligt Salg" med hovedfokus på en DiSC-profil, som vi fik lavet igår. 

Jeg synes at det er vildt interessant at få et dybere indblik i egen adfærd, professionelt såvel som personligt. Mit resultat ramte overraskende meget plet og giver mig pludselig en bedre forståelse af min egen reaktion i bestemte situationer.

Jeg elsker at lære mig selv bedre at kende og synes de forskellige redskaber i forhold til kommunikation og konflikter er vildt interessante! Er der nogen af Jer, der har fået lavet en DiSC-profil, og har fundet det nyttigt? :-)

Senere i dag, står den på arbejde i Fitness Studiet efterfulgt af en solid ryg - og bicepstræning. Det glæder jeg mig til!

Håber at I får en dejlig tirsdag :-) 
Hilsen Emilie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar