onsdag den 19. februar 2014

Bday Girl

En træt lille fødselsdagsmus tjekker lige ind og siger hej med en halv time tilbage at fejre mig selv i :)
I dag er jeg blevet et år ældre og dermed hele 22 år. Et tal jeg lige skal blive bekvem med kan jeg mærke. Med et tilbageblik på sidste år, synes jeg at 21 har været en fremragende alder, men måske bliver livet som 22-årig endnu bedre? Det kan jeg heldigvis selv afgøre i mange sammenhæng, så det må være mit mål :-)

De sidste tre dage, siden vi kom hjem fra ski i Frankrig, har jeg været på meget intensivt arbejde i Tyskland, så jeg kom først hjem i eftermiddag og har dermed haft en lidt anderledes start på dagen end hvad jeg ellers havde ønsket mig på min fødselsdag.

Men heldigvis er jeg blevet fejret i stor stil her til aften af min kæreste, familie og skønne veninde som kom forbi med den lækreste lagkage, vin, chokolade og fødselsdagskort.
Jeg har fået de bedste gaver og vil gerne vise Jer dem herinde i løbet af weekenden.

Nu vil jeg krybe ind i seng og læse alle de søde fødselsdagshilsner der er strømmet ind på telefonenen og facebook hele dagen. Det gør mig virkelig glad at så mange mennesker har brugt tid på at ønske mig tillykke i dag - af hjertet tak!

Mange knus fra Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar