mandag den 3. februar 2014

Fornyelse til træningsgarderoben

Forleden dag købte jeg denne fine, lilla sports bh fra H&M Sport samt et par Nike goodies fra sportamore.dk og det hele blev testet og taget i brug i dag under min bryst/skulder/triceps-træning. Begge toppe er utrolig komfortable og sidder rigtig godt. Jeg ret glad for den lille ekstra længde der er bag på den sorte top. Det gør lige at den falder lidt pænere. Handskerne skal jeg lige vende mig til at bruge, men jeg håber at de kan skåne mine hænder lidt fra de rædsomme vabler jeg længe har båret over med. Nu vil jeg gerne snart have mine bløde håndflader tilbage :)

2 kommentarer:

  1. Hmm, er der "puder" i BH'en? Gør det noget godt? :D
    Og hvad synes du om handskerne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida :-)

      Ja der er nogle tynde indlæg i BH'en som også kan tages ud. De giver mere støtte og mindre gennemsigtighed ;o) hehe

      Jeg skal lige vende mig til handskerne, men indtil videre ser mine hænder faktisk en anelse bedre ud, så de må jo skåne på den ene eller anden måde :-)

      Hilsen Emilie

      Slet