lørdag den 26. juli 2014

Beach essentials

Jeg håber at de af jer der ikke er på ferie i udlandet nyder hedebølgen herhjemme lige så meget som jeg gør. Varmen har virkelig fået mig til at længes efter nogle lækre strande med azurblåt vand, en liggestol og et stort stykke vandmelon i hånden :)
Når vi rejser til Ibiza, vil jeg på jagt efter disse fede Ray-Ban Aviator solbriller, som jeg har kigget på siden sidste sommer. Derudover skal jeg have fat i et par nye Havaianas flip-flops og dertil en stor solhat og Chanel's no. 623 til at pifte hænder og tær op. For det optimale beach-look inden man ankommer til stranden kan et par enkelte sprøjt af en god saltvands spray gøre tricket - denne i collagen kan købes i Sephora. Bikinien er fra Filles A Papa og hatten er fåes på amazon.com 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar