mandag den 28. juli 2014

Inspiration on a Monday

Hej derude - Er i klar til en ny uge? 
Min mandag er startet stille og roligt ud med et hyggeligt morgenmads-besøg på altanen af min gode veninde Nanna. 
Inden jeg tager hul på dagens træning og arbejde får jeg mig lige et iskoldt fodbad. I weekenden blev jeg nemlig stukket under foden af en bi, så jeg sidder pt. med en ret øm og hævet fod som trænger til at blive kølet lidt ned. Mindes ikke at det gjorde så ondt, sidst jeg blev stukket af en bi som barn?.. Magen til tykke og ophævede tær skal man altså lede længe efter .. haha ;) 
Nå, men det jeg egentlig bare ville give Jer, var lidt inspirations billeder til at starte ugen ud med. Har særligt i løbet af de sidste par dage hørt mange sige "jeg starter på mandag", så tænkte at billederne i dette indlæg måske kunne hjælpe lidt på motivationsfaktoren.

Om ikke andet, så god mandag til alle. Jeg kigger ind forbi senere med en lille opdatering på min egen træningssituation, for de er jer der skulle være interesserede I at høre mere om det. 

Vi skrives ved. Kh. E
Pictures: from Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar