fredag den 28. november 2014

Ugen der gik i alt sin korthed

Endnu en småtravl uge er ved at være ved ende, og det er desværre ikke meget jeg har fået kigget herind forbi. Derfor får I lige en lille oversigt over ugens største højdepunkter og dertil også ugens største irritations momenter, så kan I selv forsøge at danne jer et billede af hvordan min uge nogenlunde har set ud :-) 

Lad os starte med det gode:

Ugens højdepunkter

- Fik fikset mine vipper hos Style Lash. Altid rart at komme ind og blive shinet lidt op.

- Tjekkede vejrudsigten for Miami Beach som viste 27 grader og høj solskin.

- Skal bage juleknas og konfekt med min søster, mor og mormor i morgen.

- Har købt den fineste nye taske som jeg glæder mig til at vise jer i løbet af weekenden.

- Lavede risengrød til aftensmad i går.


Ugens irritations momenter:
- Da jeg tirsdag morgen kom ud til bilen fire minutter efter der var efterladt en p-bøde i forruden.

-  Da jeg måtte indse at jeg efter blot en måneds tid har formået at tage livet af min ene kaktus, som nu er afgået ved druknedøden.

- Den konstante dårlige samvittighed over ikke at være så langt i min fagprøve-skrivning som jeg burde.

- At falde i søvn til finalen af 'Danmarks Næste Topmodel'. Forrige uge gjorde jeg det samme til 'Robinson-finalen'.

- Tabte min MacBook Air på gulvet, hvilket resulterede i et helt mast og grimt hjørne.


_____


I aften skal jeg til julefrokost med modelbureauet og alle de søde folk derfra. Vi skal spise på Castenskiold som altid er garanti for ekstremt lækkert mad. Det glæder jeg mig helt vildt til :)

Ha' en dejlig fredag aften og god shoppelyst til alle Jer der skal ud og gå amok på diverse webshops som holder BLACK FRIDAY.

/Emilie

2 kommentarer:

  1. Er du model? Og hvorhenne? :)
    Ligger du så ikk nogle af dine model billeder ind du får taget? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har været ved et bureau i Aarhus siden april sidste år, hvor jeg bare har haft nogle småjobs ved siden af mit daglige arbejde, når det lige har kunne passe ind :-)
      Det er ikke altid at jeg selv får billederne at se inden de bliver sendt ud, de de ofte bliver taget flere sæsoner før det skal bringes. Men jeg skal nok se om jeg kan huske at dele nogle af dem med jer herinde fremover :)

      Kh. Emilie

      Slet