søndag den 25. marts 2012

What a wonderful weekend!

Billeder fra en dejlig, solrig weekend med masser af fart på. Hygge, kvalitetstid, to fede barvagter, lækker mad, lejlighedssøgning og afslapning - lige efter min smag! :)

Tog det her billede af min bror på vores solskins gåtur i torsdags: "Du ska' fandme ikk ta' billeder af mig, ka' do' fat det!?" siger han. haha.

 Torsdag aften/nat stod den på en hyggelig barvagt, hvor der blev slået med den store "Torsdags-terning" der bestemte priserne i baren hele natten, til stor glæde for byens gæster :-)

Fredag aften var vi inviteret til en lille fest med spisning efterfulgt af musikalske indslag fra min fars "wannabe-rockstar-band" på Heidi's Kro i Harridslev, som faktisk viste sig at være rigtig hyggeligt med god mad og godt musik, trods vores lille skepsis til at starte på :o)

Den lækre tapas buffet fredag aften. MuMS!

Bad-ass frisure, men stadig mors dreng ;-)

Hygge!!

Brormand og daddy :-)

Min far på trommer. Ham og de tre andre gutter gjorde det sgu ret godt! :P

My boys!

Haps! sagde Louise da det blev frokosttid lørdag :-) Hihi

Havde min elskede lille Coco med ude at se fodbold lørdag eftermiddag, han nyder også foråret er på vej :-)

Mere forkælelse til maven! :-)

Skøn dessert med Trines hjemmebagte muffins, is, frisk frugt og god vin inden arbejde lørdag nat! :-)

Det spiller bare! :D

Den altid sprøde værtinde, Trine!

Søndag morgens afslapning efter en vild fest lørdag nat! Manner nogle fede mennesker der var med til at fyre den af til XXX-night og skabte den fedeste stemning jeg længe har oplevet! :D

Søndag havde jeg igen fornøjelsen af  de to skønne veninders selskab! Det blev til picnic-tur til DoktorParken med en lækker madkurv. So much looove!

Daisy-pigen var selvfølgelig også med ude at nyde det gode vejr :-)

Benediws <3


JUBIII-YAAAY! Siden vi er kommet hjem fra vores rejse, har vi været på jagt efter en ny bolig, da vores skønne, nuværende lejlighed desværre er blevet solgt og vi skal være ude pr. 1/5. Men efter kun fire fremvisninger denne weekend, har vi i dag sagt ja til en ny dødlækker lejlighed som vi allerede glæder os helt vildt til at flytte ind i inden længe! :-) jeg er så glad!
 Nu er benene smækket op på sofaen, snollerposen er fundet frem og en god film er netop startet. Tid til hygge med min mand <3

 Håber I også har haft en god weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar