onsdag den 14. marts 2012

Smuk solskins onsdag :-)

Min dag i dag startede med en god gang træning kl. 8 i morges og derefter begav jeg mig ud i det dejlige solskinsvejr med min kæreste i hånden :-) Hvor blir' jeg bare hammer glad når solen står så flot ind af vinduerne i lejligheden og man kan mærke at foråret er på vej :-)

Til frokost blev det til en lækker kyllingebagel fra Bagel Bucks nede i Houmeden. De smager altså godt! :-D

En fin blå himmel over byens tage :-)

Efter at have tullet rundt i solskinnet og gjort nogle små ærinder nede i byen, løb jeg ind i denne fine twin organizer i plexiglas fra nomess copenhagen til kun 149,- købt i decorate shop. Den er allerede kommet godt til rette på badeværelset :-)

Er simpelthen allerede blevet så glad for mine nye army grønne converse sko i blødt ruskind, som jeg havde med hjem fra rejsen :-)

Blev glad da denne lille sag lå og ventede på mig i postkassen i går ;o)

Senere i aften står den på bartender-møde på Crazy Daisy og jeg kunne forestille mig at vi af en eller anden grund skal have bøf til aftensmad, når den tid kommer ..
 Ha' en god aften derude! ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt dine grønne converse? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt i en converse butik i Phuket :-)

      Slet