tirsdag den 13. marts 2012

Gensyns glæde!!!

 Efter at have skrevet og lagt billeder ind på bloggen i en periode har jeg fundet ud af hvor hyggeligt jeg faktisk synes det er blevet :-) 
Så jeg vil fortsat bruge den, når jeg får lyst til at dele billeder af hvad jeg oplever og interesserer mig for, selvom det højst sandsynligt ikke vil være nær så spændende som når man er ude i den store verden!
På den måde kan folk også slippe for mit spam af mad-billeder på facebook :o) hæhæ.
Så I skal være mere end hjerteligt velkommen til at slå et kig forbi engang i mellem!


Lørdag d. 9. marts røg pigerne og jeg til den sædvanlige dødgode brunch på Café Kræs. Der manglede dog to, før vi var fuldtallige; Bene & Sarah :-) Gensynsglæden var uendeligt stor!

Sorry søde Nans, dit pretty face kan ikke slippe uden om en tur på bloggen ;o) Tak for de fineste blomster! Du er en engel!

Den dejligste Trine, som i dagens anledning havde sørget for at være der i god tid (for tidligt ovenikøbet) og derudover havde sørget for flag på bordet :-) Du er for skøn!

Sødeste søde Mimse :-)

Så er der kommet lidt nye nåle i verdenskortet hjemme i stuen :-)

I mmorges blev jeg inviteret til pandekager hos min far og Dorthe! Hammer hyggeligt :D Skønt at føle at man har været savnet af den gamle!
Jeg fik det sødeste kort, chokolade påskeæg og kæmpe Kinder Surprise af min dejlige Sarah ved vores gensyns-hygge mandag aften efter p-møde på disko. Vildt dejligt at se hende og hele daisy-crewet igen :-D Uhmm .. Glæder mig til at give den gas bag baren igen allerede denne weekend fredag og lørdag! :)

Tirsdag stod den på en total hyggelig eftermiddag over en fantastisk jordbærtærte med Sahra K. Drøn dejligt selskab som altid! :)
Som det kan ses, er der røget en del hyggeligt mad indenbords de første fem dage hjemme i Randers, men det skal lige siges at jeg også er kommet godt i gang med træningen igen! Alle dage pånær mandag har jeg været nede at svede i Fitness World, og så må man jo godt :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar