onsdag den 11. april 2012

Easterholiday

Hej på bloggen!

Jeg håber I har nydt påsken :-) 
I min påske har der været fart på, så jeg har ikke haft tid til at lave et eneste indlæg. Så  her får I lige et smugkig i hvad min påskeuge er gået med. (Bl.a. det ene ædegilde efter det andet naturligvis) ..




Favorit-marcipanæg og skrabelod med (lille) gevinst på fra min far :-)
Påskeæg fra mor, der indeholdte noget så passende som chokolade og ... sportsstrømper :o) hæhæ.
Påsken er god ...






Tirsdag og torsdag nat stod den på arbejde. Tirsdag med DJ besøg fra Stanley Most og torsdag til Lukas Graham afterparty :-)


Ugens fridag var fredag aften, hvor Mark og jeg var ude at spise god mad og derefter var i Musikhuset Århus for at se Casper & Frank - Nu som Mennesker, som jeg havde givet ham i fødselsdagsgave. Ret grineren show og en god aften med min dejlige mand! :-))
casper-og-frank-350.jpg

Lørdag var vi til hyggeligt påske-tam-tam hos min far & Dorthe om dagen. Og om aftenen var vi syv tøser samlet til lækker spisning og god hygge. Senere på natten stod den igen på hårdt arbejde bag baren for mit vedkommende - skal love for at folk har gået til den hele påsken :P Det er sgu fedt!










Smukke Maja & Jeg.

Den dejlige Trine, tager som altid gladeligt opvasken :-P

Hotstuff-Sarah!



Aftenens smukke værtinde!
Nans & Jeg <3



Søndag var jeg på den igen. Der var Branchefest for personalet fra byens butikker og gå-i-byen-steder med fælles spisning på Bones og efterfest på Daisy, hvor jeg igen havde en fantastisk barvagt med mine geniale kollegaer der hegnede sig ned i baren til langt ud på den lyse morgen :-) 


Skønne kollegaer :-)

Den hårde kerne fra Randers ;-)
Den meget ømme duo der bidrog med et musikalsk indslag til morgenfesten søndag morgen .. im really sorry 'bout that! ;o)
 Mandag morgen efter blot tre timers søvn stod den så på flytning.. Heldigvis havde vi fire stærke gutter til at hjælpe os med at slæbe alle de tunge ting fra sted til sted. 
Da sidste læs var kørt afsted mandag aften, var jeg hurtigt videre til endnu et dejligt hjemmelavet middagsselskab med de skønne veninder - sikken luksus :-) Mmmh .. 
Den dårlig shoppe-samvittighed blusser pludselig op, når man går i gang med at rydde op i alle de ting der er blevet gemt væk i det sidste stykke tid.. Hæhæ
Vi har haft glæden af vores nuværende lejlighed i 1 år og fire mdr. - men kan slet ikke vente til vi er kommet på plads i den nye! Det bliver så lækkert :-)

Tirsdag begyndte jeg at sætte de forskellige ting på plads i den nye, lidt kaotiske, men dejlige lejlighed :-) Eftermiddagen har jeg tilbragt med en anden skøn veninde og har været til spisning hos min mor og hygget med min lille vuffer Coco..






Jeg er så træt og smadret i min krop efter nogle dage med meget lidt søvn og flytning fra 3. til 1. sal. Føler fandme jeg har løbet en marathon, så øm jeg er i arme, ben og ryggen .. Godt jeg har en hel uge til at få indhentet noget søvn :-)


Hej Hej ...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar