søndag den 1. april 2012

April fools

Min lørdag i billeder . . 

Lørdag formiddag tog jeg på mor-og-døtre-hyggetur til Århus :-) Til at starte på tog vi et smut forbi lafemme kvindemesse i Marselisborg Hallen, der dog viste sig at være lidt af en skuffelse, så vi var hurtigt videre igen! :)

Vi fik dog en lille goodie-bag, så vi var ikke helt tomhændet da vi gik der fra :-)

Shoppe-pause på café Viggo :-)



Bettesøs glad på vejen hjem, efter hun havde fundet tøj til hendes Blåmandag :-)

Det er vel påske, så lidt påskeinspirerede motiver på skjorten er vel på sin plads :-P Bunnies!!

Godt med lidt nyt læsestof til ugens løb i min goodie-bag :-)

...

Sommerchick no. 1 rockede baren på disko hele natten :D

Hahaha epic! Jeg havde en KONGE-vagt iført sexet banankostume lørdag nat sammen med min dejlige Sarah og en masse skønne gæster og kollegaer <3 Love my job!
Ha' en god søndag aften derude, håber ikke I er hoppet på for mange latterlige aprilsnar-jokes ;o)
Jeg har en jordbærkage der venter på mig ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar