søndag den 29. april 2012

Lazy sunday

Endnu en uge er fløjet afsted og en weekend med 18 timers arbejde for mit vedkommende er nu veloverstået :-) 
Der er i dag blevet trænet, handlet ind, gjort rent og vasket tøj, så resten af dagen  med god samvittighed kan tilbringes på sofaen med kæresten og måske et smut i biografen i aften!



Snapshot fra den anden dag, da solen kiggede ned på altanen :o)

 I torsdags drønede den kære Anne og jeg til det ret kaotiske HAY lagersalg i Horsens. Jeg fik dette fine natbord med hjem til halv pris: 500,- :-)





"Sådan får du din mand til at hjælpe til med vasketøjet" - en ren genistreg hvis I spørger mig! :D

Jeg snuppede lige denne fine metalic neglelak med hjem i dag :-)

 THE BAGS ARE BACK!! :D
Har slet ikke fået delt den glade nyhed med jer, om at alle mine tasker endelig er kommet hjem på deres rette plads igen! JUHUU ;O)


 Fortsat god aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar