søndag den 1. april 2012

Lipstick jungle



Vil lige vise jer nogle af mine seneste, meget økonomiske makeup-køb :-)
Havde disse skønne nye lakker med hjem fra Thailand til blot (hold nu fast) ca. 8 kr. pr. stk. Godt jeg ikke nåede at købe den originale glimmer OPI til over 100 kr. her hjemme :-) Glæder mig til at prøve den på! De fire andre fra mærket elianto er jeg allerede blevet rigtig glad for :-)

Jeg havde også disse fine læbestifter med hjem fra rejsen. En hot pink og en flot rød fra SIVANNA COLORS og en koralfarvet/orange fra MAC. Alle tre til blot omkring 18 kr. pr. stk. WIN!
I min evige søgen på den ultimative mascara er jeg nu stødt på denne orange sag: SCANDALEYES fra Rimmel London. Har nu afpøvet den i en uges tid og må sige at den dejlige store børste, klart er anbefalelsesværdig set i forhold til prisen på sølle 69,95 kr. Den gør i hvert fald noget godt for mine, fra naturens side ret korte, vipper :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar