tirsdag den 3. april 2012

Kreativ af mangel på bedre

Godaften i stuen!

Jeg fik lige lyst til at vise jer det endelige resultat af det billede jeg har været i gang med at male hjem til vores nye stue:

Og her er det så ..



Jeg havde længe gået og overvejet at købe et af Poul Pava's fine, farverige malerier, men synes ikke lige jeg havde pengene til det. Til gengæld har jeg masser af tid og inspirationen er jo heldigvis gratis, så jeg har kastet mig ud i at male mit eget :-) Det er jo måske i virkeligheden også lidt mere personligt, og når jeg så bliver træt af det, kan jeg altid smide det ud eller male det over, uden at få dårlig samvittighed over hvor dyrt det har været.


Det er længe siden jeg sidst har malet, men har lige fået genopfrisket, hvor hyggeligt det faktisk er, når solen lige kigger ind af vinduet, så jeg er allerede gået i gang med billed nr. 2 :-)


God påske til jer!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar