fredag den 15. juni 2012

Disko ombygning

Godmorgen kære læsere :-)

Jeg ligger stadig i sengen og forsøger at få skrubbet det sidste maling af mine negle fra i går. Vi har nemlig hele ugen været i fuld gang med opbygning på Crazy Daisy Skive, hvilket også skyldes min manglende bloggin den seneste uge. Der er stadig en masse der skal nå at gøres færdigt til på lørdag, men jeg er sikker på at vi når det og at det færdige resultat bliver knald godt! Glæder mig til at skulle ta' min første vagt på "det nye daisy" derude på lørdag :P
I dag har jeg dog taget fri hovedsagligt fordi jeg skal arbejde i Randers i nat(rettelse: har fået fri i aften, jubii), men også til at få catched up på en masse småting herhjemme. - eksempelvis min træning, som jeg jo af gode grunde heller ikke har fået gjort noget ved - så det bliver det første jeg om lidt skal i gang med, når jeg får løsrevet mig fra de dejlige varme dyner :o)



God dag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar