onsdag den 27. juni 2012

Studentertid



Først og fremmest et stort tillykke til alle de nybagte studenter og et specielt tillykke til min smukke veninde Sahra, som jeg i formiddags var oppe at se få den smukke røde hue på! Kan slet ikke forstå at tiden er fløjet sådan afsted, at det allerede er et år siden at det var mig og min gymklasse der lå i intensiv druk i en hel uge. 
Et lille råd: Nyd det og fyr den af så længe det varer, for inden man når at se sig om er det hele ovre igen. 



I anledningen af alle de unge mennesker der skal fejres i denne uge, spiller MURI & MARIO med sommerhittet "hun tog min guitar"Crazy Daisy Randers og Skive i aften. 
Jeg selv er selvfølgelig at finde bag baren.
Be there or be square! ;o)


2 kommentarer:

  1. Åårh smukke Mille!
    Tusind tak!!! Elsker dig og din blog <3
    Thumbs up!
    Knus og kys fra Sahra

    SvarSlet
  2. Jaaa! du fandt ud af at skrive en kommentar :o) Du er dejlig er du!

    SvarSlet