lørdag den 30. juni 2012

Saturday

I nat jobbede jeg den på Daisy Skive og var først hjemme kl. 7.30 i morges. Kl. 11 stod den så på fødselsdags-brunch for min fætter og kusine, Phillip & Klara, og jeg er netop nu kommet hjem igen :)

Nu skal jeg lige have taget mig sammen til at få pakket en taske, da jeg i morgen tidligt, yderst velfortjent, tager i luksus sommerhus med alle mine skønne kollegaer :-P 
Manner hvor jeg bare glæder mig - det blir virkelig godt til os! 
I nat er jeg tilbage bag min "egen" bar i Randers og vil forsøge at garantere studenterne får en aften de ikke kan huske, men aldrig glemmer :P 

Mon ikke vi ses?



Birthday-brunch :)
Pretty flowers 



2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt den flotte kjole??

    SvarSlet
  2. Den fine kjole er købt i Barcelona for et par år siden :)

    SvarSlet