fredag den 8. juni 2012

Let it rain ..

Nok er sommeren klart min favorit årstid, men jeg er faktisk ikke typen der brokker mig over en lille smule regn. Synes det er ret hyggeligt og giver anledning til at få gjort en masse ting indendørs eller bare sidde og slappe af med noget varmt - og helst også i varmt selskab :-) Det ville være sejt hvis man kunne sende noget af alt det regn der falder i Danmark afsted mod lande med tørketilstande, er sikker på at der er andre der ville sætte mere pris på vand end hvad vi selv gør her hjemme.
Jeg synes det er drøn hyggeligt at sidde indenfor og læse, mens regnen udenfor trommer på ruden :-)
Jep, sådan ser jeg ud i dag, er lige kommet fra job og har fået lidt frokost. Skal træne i eftermiddag og i aften skal jeg hygge og lave mad med en god veninde inden jeg skal på arbejde igen i nat. So long guys ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar