fredag den 17. august 2012

Back to school

I dag startede skolelivet for mit vedkommende atter igen, eller dvs. bare introdag, første skoledag er først på mandag.
 Efter et fantastisk sabbatår fri fra fagbøger og hovedet begravet i lektier, er jeg sikker på at det nok skal blive godt til mig at komme lidt igang igen:) Min eneste udfordring bliver nok at stå tidligt op om morgenen, men mon ikke man hurtigt kommer ind i en rytme igen? Det håber jeg inderligt..

Mit sabbatår, hvor jeg jo har arbejdet og været ude at rejse i nogle måneder, har været en af de bedste beslutninger jeg har truffet i mit liv. Det har givet mig mod og tid til at søge ideer og brainstorme på hvad jeg mon skal blive "når jeg bliver stor"
samt givet mig endnu mere blod på tanden til at rejse ud igen og opleve mere af den store verden, indtil jeg finder ud af præcis hvad jeg ønsker at beskæftige mig med på længere sigt.
Jeg synes det er en spændende proces at gå igennem med sig selv og hverken stressende eller frustrerende ikke at vide hvad man skal ende ud med at blive. Jeg kan godt lide at kunne ændre planer og drømme lige så tit jeg vil og bare føle at hele verden ligger klar lige for fødderne af mig :0) 
...

I aften er jeg at finde bag min bar på Crazy Daisy til Randers Ugen, hvor Kasper Nyemann kommer og spiller hos os. Jeg glæder mig til at se alle mine dejlige kollegaer og byens smukkeste gæster igen! :)

God weekend lovers!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar