torsdag den 16. august 2012

New sunnies

Mine nye cateye-solbriller jeg har med hjem fra ferie. 


De kostede ikke alverden, og faktisk har jeg sjældent (læs: aldrig) investeret i et par virkelig dyre solbriller. Jeg er simpelthen for klodset til at passe på den slags ting. Så de billigere, men også fine alternativer er meget mere mig :)



Hvis du alligevel sidder og læser med, vil du så gøre mig den tjeneste at blive fast læser her på bloggen? Du bliver det ved at registrere dig oppe i højre hjørne, og det tager mindre end et minut :0)
I kan også finde min bruger på instagram, hvor jeg opdaterer billeder mere jævnligt, ved at søge @emiliejacqueline. Skriv dit brugernavn nedenunder i kommentarfeltet og så kan jeg også følge dig :)

1 kommentar:

  1. Jeg følger dig :)
    http://amydyrholmkristiansen.blogspot.dk/

    SvarSlet